FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj     
Kiedys byłam u góry Kościuszki, salon L\\\'oreala i wtedy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.multiplay.fora.pl Strona Gwna :: Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
May multiplaymaniak



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 5:43, 11 Kwi 2014    Temat postu: Kiedys byłam u góry Kościuszki, salon L\\\'oreala i wtedy

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
sry za ortografie i wgl ale dzisiaj po pracy padam i szukam pomocy w internecie bo nie mam teraz czasu jezdzic po dermatologach.Dzieki z gory To prawda.
Ale najgorsze są wieczory.
nie jest jadowity!!Jest pod ochroną!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wpłacił jak pisałam wcześniej w listopadzie(na początku)odrazu całą sumę i do dzisiaj jest cisza!więc to chyba nie jest uzależnione od kasy? [link widoczny dla zalogowanych] I naprawdę podszedł dojrzale, zaakceptował i się tego trzyma.
mialybyscie 75DD to zrozumialybyscie jaki to bol... bo szczerze to szkoda paznokci Juz tacy cwaniacy byli co na Boga sie targnęli,oj zle sie to dla nich skonczyło,a lucyper sie nazywa,taki tez był z nigo cwaniak ja Ty kasiagarbowska podnoszę bo fajny topik zapisalam sie prywatnie do kobiety ginekolog bardzo milej. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja zawsze z przyjemnościa patrze na Kożuchowską. ćwiczę na stepperze od 3 miesięcy, codzień po 30-40 min. Dostałam Lutenyl 5 mg, kurczęto tez hormon a ja chciałam się z nimi pożeganć na zawsze... Nie możecie włożyć. 34-37*C, chłodniejszy spowoduje skurcze a cieplejszy (> 40*C) uszkodzi jelito a tak na marginesie to z dzinsami jest podobnie trzeba sie nachodzic porzadnie co by kupic cos dlugiego i fajnego Jasne ze normalne ze dostalas okres podczas brania luteiny- bralam ja 6 cykli,wiele razy dostawalam w trakcie,To nic zlego,trzeba ostawic tabletki z chwila wystapienia krwawienia.
Powodzenia wam zycze w walce z ta okropna choroba.
[link widoczny dla zalogowanych]
Model med jest niezywkle sympatyczna klinika choc czasami mozna poczuc się dziwnie bo jakis taki klimat panuje w recepcji, ale Dr Broma który tam pracuje jest batrdzo dobrym lekarzem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale narobiłyście mi ochotę na masturbację , mam 17 lat.
[link widoczny dla zalogowanych] -paznokci Zamawiając w sieci kupisz wszystko znacznie taniej

ogórki, jajka, cebulke kroimi w malutkie kosteczki
[link widoczny dla zalogowanych]
Tam mam jakieś zdjęcie napewno...
zapisuję dosłownie każdy kęs, zero słodyczy, w obwodach mi spadły 3 cm a waga ani drgnie!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezu jakie wy jestescie głupie baby!!!
Ale za to nie powinno sie brać pieniędzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

)??? [link widoczny dla zalogowanych] Sprawa mojego męża trwała w dwóch instancjacj łącznie nieco ponad dwa lata i kosztowała 1100 zł, nie korzystaliśmy z pomocy żadnych adwokatów, pomógł nam prawnie i duchowo proboszcz z Parafii w Raszynie pod Warszawą a skargę napisliśmy sami w oparciu o Kodeks Prawa Kanonicznego.
pozdroo:* Nie słuchajcie nigdy idiotów typu, ze goraczka czy lekkie przeziębienie nie jest p/wskazaniem do szczepienia! myslicie ze moge miec jakies zaburzenia hormalne?? nie wiem noi jak wezme te akumulatorki to ladowarka by sie przydala...chyba ze nie ma roznicy to bede kupowac normalne bareyjki..nie wiem co wy o tym myslicie?troche zgupialam juz.... Ja właśnie jestem po operacji garbka na nosie i jestem bardzo zadowolona z efektu. [link widoczny dla zalogowanych]
Najwazniejsze to isc przygotowanym, przerobic sobie pytania, wykuc odpowiedzi. Bejbi może jesteś z Pomorza??? Byłam w salonie Venus o którym jest mowa, nie wiem jakie modelki ta pani czesała ale tredycyjnej koloryzacji nie potrafi zrobić, włosy się nie układają i kosmetyki na których pracuje są kiepskie, ceny tez w sumie nie są aż tak niskie, nawet nieadekwatne do średniej jakości. Co o tym sądzicie? Witam Cię - dziękuje ci za to że czytasz to co pisze,.. Tak ten antybiotyk pomaga na to mięsko.Sposób leczenia jest bardzo prosty najpierw trzeba namoczyć nogę w ciepłej wodzie tak z kilka minut potem patyczek do uszu namoczyć w antybiotyku i delikatnie odsunąć narośl przy paznokciu tym samym parę kropel musi się dostać w przestrzeń między paznokieć a narośl.Trzeba tak robić rano i wieczorem w lato zrezygnować z krytego obuwia .paznokieć najlepiej jak trochę przerośnie nad palec wtedy zacząć go obcinać prosto.Mnie pomogło. Nikomu nie dali gwarancji na piśmie że się będzie przyjętą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i to na tyle...
[link widoczny dla zalogowanych]
trzeba wypełniać dzień po brzegi zajęciami,żeby nie myśleć,że dieta jest dietą,tak myślę .. No a później cięcie Wyszło naprawdę extra, włoski zostały tak obcięte aby miały tendencje do podkręcania się do środka...Następnym razem napewno wybiorę się w to samo miejsce.
[link widoczny dla zalogowanych]
chce przestrzec przed takim odchudzaniem inne dziewczyny prosze o kontakt na meila
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze po tym bolec gardło, ale to mija -ja czułam boł w gardle przez 3 dni, teraz jest ok.

teraz ja coś opowiem- [link widoczny dla zalogowanych] 70% do 80% hcr i mamy takie tętno przy jakim spalamy tłuszcz bo zachodza przemiany na granicy tlenowe (beztlenowa=robienie mięsni, ale do wybudowania mieśni niezbedne sa większe ilości białka więc ćwiczcie bez obaw
Przeszłam gorszą operacje niż operacja tarczycy i zła sie nie ulenknę. Ksiądz tez człowiek, sam mam brata xiędza i znam wielu księży, właśnie jeden z nich zrzucił sutanne dla kobiety , miał z nia dziecko , ale to nie potrwało długo gdyż szybko sie rozstali , nie mniej jednak kazdy ma prawo do miłości, w końcu miłośc to dar od Boga. nie przepadam za mandaryna i za wisniewskim ale szkoda mi marty... Od 1,5 roku. Myślę, że będę tam zaglądać częściej - nie czuje się tu hipermarketowej atmosfery jak w niektórych wielkomiejskich salonach. [link widoczny dla zalogowanych]
Witam Wczoraj zaczęłam 6 i.... nie wstydzę się ---> dobre od 50 do 200 zł - w zależności od rozmiaru czyszczenia i zabiegów dodatkowych (lakier, fluoryzacja). Rzeczywiście większość pasożytów znajduje się w jelicie grubym. wydaje mi sie ze to fajnie by wyglądało ale nie moge sie zdecydowac.. Czy moze ktos mi doradzić fryzjera, w okolicach Katowic Bogucic gdzie nie zapłacę kokosow za zniszeczenie włosow, ale takiego ktory jeszcze dobrze wybierze fryzyrkę. No i do tego waga spada...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolega w pracy polecił mi ACE wybielacz Jego kolega lał sobie to na głowe i nie miał zniszczonych włosów a miał białe.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile by to kosztowało?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Chyba dlatego, że dałam linka do sprzedawcy...

nie wiem moze ja mam calkiem innym gust ale te to mi sie kojarza strasznie kompletnie mi sie nie podobaja
[link widoczny dla zalogowanych]
czytam słucham ogladam, tyle razy ze juz nie pamietam ile...i myslac o tym ze to juz ostatni to jakos tak smutno, ale wiesz. I tak bylo od poczatki islamu.
[link widoczny dla zalogowanych]
sama zamieniłam mieszkanie w całkiem innym mieście i zaczęłam NOWE ŻYCIE .życze Ci wiele szczęścia i odwagi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś ma może inny numer tel.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pije dużo, bo mi się chce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Czekam na odzew Pozdrawiam!

albo chcial mnie ubierac jak te z filmow a potem jeszcze filmik zalonczyc. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
jednym z podstawowych wymogów do ubiegania się o licencję jest posiadanie mgr przed nazwiskiem ja miałam aparat ilizarowa przez 5 miesięcy. Znam dwie dziewczyny ....jedna wykorzystal turek bo jego zona byla w ciazy i nie mog sie z nia....p..., oczywiscie moja kumpela tego nie wiedziala, dowiedziala sie o tym jak tamta miala rodzic(i nawet wtedy on sie upieral sie nie ma zony i ze ja kocha) U samsoadow slysze czesto jak mezowie ich tuka ... Umysł mężczyzny jest słabszy w fantazjowaniu niż kobiety i nic na to nie poradzisz. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,4/publication/show/6642/sztuka-spania-i-wstawania.html dokładnie - wypozyczasz sobie odkurzacz w komforcie za 1zł/doba i odrazu kupujesz środek czyszczący - usuwa wszystkie plamy I to już jest baaaardzo duzy postęp Krok do przodu Gratuluję Poza tym, to twój ważny dzień, w którym wcale nie musisz czuć sie jak szara myszka. Więc takie zupełne czary mary to nie są. Dla mnie było by porażką gdyby choć jedno z dzieci miało tak samo jak moje w szkole czy przedszkolu. myślę, że do takiego kolorku super będzie wyglądał brąz bo to teraz modne połączenia no i ładny kontrast będzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
to tez bedzie dobrze brzmialo carmen majdan
[link widoczny dla zalogowanych]
tak rozumiem tylko chodzi mi o papiery na pobyt i ubezpieczenie w kraju gdzie jestes


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.multiplay.fora.pl Strona Gwna :: Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
     www.multiplay.fora.pl: Forum o grach Multiplay     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin