FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj     
They break down fat quickly, producing ketones which can cau

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.multiplay.fora.pl Strona G│ˇwna :: Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Ma│y multiplaymaniak



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 758
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 12:48, 06 Kwi 2014    Temat postu: They break down fat quickly, producing ketones which can cau

To chyba dobrze, ┼╝e potrafi─ů na tyle wyluzowa─ç, ┼╝e chodz─ů po mie┼Ťcie w wersji wymi─Ötej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja si─Ö ┼Ťmieje, ┼╝e mam w oczach promienie Rentgena, albo jaki┼Ť radar, bo zawsze jakw chodz─Ö do pomieszczenia rzucam wzrokiem najpierw na pod┼éog─Ö, sciany i sufity i dopiero jak nie widze ┼╝adnej bestii wchodze dalej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╝eby┼Ť patrz─ůc w lustro widzia┼é najwa┼╝niejszego cz┼éowieka w swoim ┼╝yciu i [link widoczny dla zalogowanych] na 3.
Ale teraz ┼Ťwietnie wygl─ůda na pocz─ůtku by┼éo ┼╝le jak zawadza┼éam bluzk─ů, Wtedy to bola┼éo, ale teraz jest juz ok, nie boli wcale. ok ja mam w┼éoski na piersiach i na brzuchu, ale za to mam ┼éadn─ů twarz i niez┼é─ů figur─Ö(no mo┼╝e teraz troch─Ö mi si─Ö przyty┼éo) Ale... Zaczelam trajkotac po mniej niz 2 tygodniach. Skorzysta┼éem z us┼éug Certusa w Poznaniu, poniewa┼╝ mam szczerze do┼Ť─ç szpitali pa┼ästwowych, a te┼╝ oni jako jedyni u nas w Wielkopolsce maj─ů w tym roku podpisany kontrakt. A na pocz─ůtek kilka ciep┼éych s┼é├│w do Gutto: [link widoczny dla zalogowanych]
Buziaki dla kazdej z osobna Witam, Caly czas sledze topik moze juz sie tak nie udzielam jak na glodowce hihi ale caly czas czytam wszytkie wypowiedzi. czarno zielone. To jest tylko interpretacja Gibsona, komercyjna zreszta. Hej,ja zaczynam od teraz.Ciekawe jak długo wytrzymam. za moim(swierzego taty)autem zaparkowala nyska a za nyska facet,takim samym fiaciorem jakim przywiozlam pana tate.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Skorzystam porady przy pisaniu wniosku.
[link widoczny dla zalogowanych]
mi prawe tak nagle kiedys wyrzne dziobem o wsywietlacz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wybuli┼éam 300 z┼éotych a teraz nawet nie mog─Ö w spokoju zje┼Ť─ç prostego posi┼éku, tak mnie to wszystko boli... [link widoczny dla zalogowanych] Bazylia,czosnek,estragon,imbir,kolendra,koper,oregano,pi eprz,rozmaryn,sza┼éwia,tymianek.
Ja jednak sie na ten temat nie wypowiem, bo nie mam porownania z poludniem, poza tym nie pracuje. Mieszkam w Norwgii, a oni s─ů raczej oszcz─Ödni w s┼éowach.I oczywiscie od razu dosta┼éam antybiotyk. a do cienkich i wyginaj─ůcych sie paznokci nadaje sie??? Najlepsza dieta to taka, w kt├│rej jesz wszystko nie katuj─ůc si─Ö. bo jestem bardzo ciekawa jak to wyglada. [link widoczny dla zalogowanych]
cultur club-do you really want to hurt me Ja sobie my┼Ťle ze oni po prostu robi─ů sobie z nas ┼╝arty. I, gdy tylko mnie wybudzili - kazali mi m├│wi─ç. dzi─Ökuj─Ö Mam nadzieje, ┼╝e w ko┼äcu mi si─Ö uda ... a gdyby tak - Ja mam kolczyka w p─Öpku i goi┼éo mi si─Ö ok.miesi─ůca, troche bola┼éo. Oni sa inni niz my.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mo┼╝e by─ç kreatywna amatorka lub sta┼╝ystka!
[link widoczny dla zalogowanych]
wazne 5 kilo na wadze mniej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po wysiłku jest gorzej , po nocy lepiej. [link widoczny dla zalogowanych] Jest dobrze.
nie chcialbym ujawniac skad jestem, ale te zmiany sa podobno we wszystkich tredach.to wiem napewno Limalh ja sie odciełam ile kosztuje lewatywa??? Nie wiem jak bedzie kiedys...ciagle taka czarna?na starosc jak ja bede wygladac? [link widoczny dla zalogowanych]
Porcja czyli szklanka dotyczy warzyw surowych. Heh nieufnosc Wlochow da sie szybko odczuc na wlasnej skorze. Pozdrawiam ona Hej dziewczynki,uffff ale dzi┼Ť by┼éo gor─ůco,nareszczie troch─Ö lata. powiem Ci ,ze glodowka bez przygotowania jest o wiele ciezsza niz ta z przygotowaniem,moze byc tak zle samopoczucie ,ze nie da rady jej zrobic.Moga byc konsekwencje roznego rodzaju i samopoczucie tak zle ,ze bedzie taka osoba szukala pomocy lekarza. nie prostujesz nog kolanach tylko \poruszasz ta cala konstrukcja\ - ciagle trzymasz nogi ugiete pod katem prostym i lekko nimi hustasz (ale w strone podlogi a nie klatki piersiowej, czyli nie przyciagasz nog do brzucha ale w druga strone) I dla siebie koszule do szpitala, szlafrok i kapcie i b─Ödzie wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wlasnie przyszlam od gienkologa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeste┼Ť naganiaczk─ů do Janika do Zielonej G├│ry, pochwal sie jaki masz procent z tego. To z tej samej beczki ┼éobuzy .
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukuję mojej ulubionej fryzjerki która najpierw pracowała w Soho na Rynku Głównym 13, później pracowała w Le premiere na Wadowickiej, a teraz mi zagineła. [link widoczny dla zalogowanych] Najbardziej zalezy mi, aby fryzjer nie zniszczył mi włosów (wypalił) i przede wszystkim, aby kolor wyszedł w miarę podobny
[link widoczny dla zalogowanych] [page]=5&kat=24217&gid=8178232&T[page]=5 Wsp├│┼éczuj─Ö tym 3minutowcom i ich dziewczynom rano s─ů tragiczne. odswiezam jak schodzisz z jasnego na ciemny to najlepiej zafarbowa─ç na najbardziej zbli┼╝ony kolor do naturalnego [link widoczny dla zalogowanych]
┼Ürodki przeczyszczaj─ůce po prostu wyp┼éukuj─ů zawarto┼Ť─ç jelita, nie zmuszaj─ůc mi─Ösni do pracy, co prowadzi do atrofii tkanki mi─Ö┼Ťniowej jelita grubego. Ja po pierwszej tabletce i czuje si─Ö dobrze, jedyne co to faktycznie pic si─Ö chce. Dzis moj drugi dzien i najgorszy chyba :/ rowerek, bie┼╝nia, stepper, minimum 40 min jednorazowo, w sta┼éym tempie i nie chodzi by by┼éo intensywnie, powinnas tak ─çwiczyc abys mog┼éa rozmawia─ç podczas ─çwicze┼ä bez zadyszki. My┼Ťl─Ö, ┼╝e to dr─Ötwienie jest od po┼éo┼╝enia reki w jednakowej pozyscji np. ja tam sprawdzilam co innego - nie mialam efektu yoyo po kapu┼Ťciance... Ja moje w┼éosy czesz─Ö tylko po umyciu, bo gdy je b─Öd─Ö czesa┼éa te┼╝ na sucho, to powstanie straszny puch
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.multiplay.fora.pl Strona G│ˇwna :: Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
     www.multiplay.fora.pl: Forum o grach Multiplay     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin